söndag 19 juni 2016

Personbästa7C

Då var jag äntligen där igen. Personbästa. Det var kul när jag gjorde The pledge 7A i Håkmark för ca 4år sen. Det var en grym känsla när jag gjorde Bermudatriangeln7B för lite mer än 2 år sen. Men jag är osäker om något toppar känslan jag fick när jag gjorde Nirvana7C. Glädjen och det fåniga skrattet. Det är märkligt att  jag blir så glad över en grad.Men jag antar det är för att det ligger ca 140mil bilresa och mååånga timmar och uppsliten hud bakom ;)

Jag kände mig trött å osugen på dra mosjön själv efter middag vid 18 men jag var osäker om jag skulle ta mig dit nåt mer i veckan och sen börjar en 3veckor lång bilsemester med familj och sen 4v semester hemma. Så jag tänkte att det är nog fan bäst att riva av några press innan semestern så inte betan och rekryteringen faller bort.

Väl på plats så värmde jag i vanlig ordning med shangri-la och att snurra runt med armarna lite. Kände sen på pinchflyttet vilket satt perfekt på första försöket. Sen kände jag på korsflyttet och var på det men åkte av. Sen testade jag att flagga höger med vänstger ben, vilket gör att jag ligger mer i läge för att ta greppet. Det funkade! Vilade i 5min och sen satt den på dagens första press. Började jobba på Mumana7C sen och röjde lite på stigen nere på hygget på vägen hem. Åkte hem och drack ticköl och firade!

Måste lära mig att redigera filmer och göra topprullar! Men nu får det bli ett naturellt klipp =)

Ticköl med tickbricka till. Because im worth it!




3 kommentarer:

  1. Så bra! Och måste helt klart börja lägga till tickbricka när jag sänder!

    SvaraRadera
  2. Tack erik. Det blir som en bra matbricka efter hårt pass + tickölen jimmy =)

    SvaraRadera